tisdag 17 februari 2015

Loppis i Laholm på alla hjärtans dag

I Lördags var vi ut till Laholm på årets första loppis

Herregud vad mycket folk det var..  När bandet släpptes klockan 11 prick rusade
folk in och slängde sig i fåtöljer, soffor mm som stod ute för försäljning
Det kändes som dom hade panik ... skynda skynda jag måste vara först......

Vi handlade lite...  Hittade bland annat  en kakburk som jag är jätteglad över, bild längre ner
En sådan har jag letat efter när jag är ute på mina inköpsrundor och den här gången hade jag tur..

vi fyndade också en del möbler som fraktades till Emelies verkstad ....  Uppföljning
av vad det blev av dem, kommer eftervart när hon är klar med dem.  Spännande.

Nästa auktion i Laholm är i mars någon gång och då lär vi nog åka dit igen skulle jag tro.  Det är ju
"skitkul" att gå på loppis......

Nedan kommer lite bilder från utflykten


Här ser ni mängden av människor som står och väntar ....



Dagen lider mot sitt slut och möblerna försvinner en efter en ....



Några av Emelies inköp... Saker som skall förvandlas på ett eller annat sätt



Lite mer fynd... som tex min kakburk  ...  jag är sjukt nöjd med det köpet !!




Ha det bra allihop och glöm inte att kika in på 

Det kommer in nya saker i stort sett varje dag 
Alltid något nytt att upptäcka 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar